For the Fellas: Eva Mendes Goes Nude for PETA

11 12 2007

You know what, God bless PETA for this. I’m gonna continue to eat burgers and thangs like it’s going out of style, but anytime Eva Mendes gets naked, I’m there. Click the jump for the full ad. NSFW.

Posted by J

Before you females say anything, YES, these are probably photoshopped. Do I look like a give damn? I just spent the last 12 hours studying for a final exam that I ended up doing terrible on. They’re gonna have to invent a new letter for the grade I got on that mess. Let me have a little joy in life.

Popularity: 25% [?]

Related Posts:

  1. They Kickin’ Her While She’s Down
  2. New Beyoncé video “Upgrade U”
  3. Eva Mendes does Jane, loves Jack-in-the-Box
  4. Ray J boning Lil’ Kim now?
  5. Garcelle Beauvais does Playboy



Actions

Post Information

22 responses to “For the Fellas: Eva Mendes Goes Nude for PETA”

11 12 2007
Beyaki says..if IPS is the uncle of blogs what does that make me! (12:58:09) :

MMMM MMMMM this chinese food good!Had to say it!A cheeseburger would be nice next time lol.Oh I forget PETA…
That bitch know she won’t go naked, *yawn* that be the day huh..just put on some cotton or something

11 12 2007
newtothis! (12:59:50) :

What does YT mean IPS? you always use those letters

11 12 2007
Erin T. (13:02:49) :

this post isn’t done by the IPS. That’s J. Believe it or not there are other writers on here, lol.

YT stands for Whitey.

11 12 2007
naenae (13:11:05) :

i’m confused, i thought she was tanner than that! unfortunately now that we’ve seen her naked bumbum, theres no room for imagination. but i do like her hair and lipstick (can’t help it, i’m a girl )

11 12 2007
Peter (13:28:18) :

Amen on the finals dude, shits killin me. This really took the edge off tho, good luck man!

11 12 2007
Breezy; (14:03:06) :

naenae (13:11:05) :
^^ I agree, i definately thought she had a bronzer skin tone.

11 12 2007
hufaasa (14:08:17) :

nice….

11 12 2007
Z'maji says POUR SOME SYRUP ON THAT BITCH (14:19:03) :

EVA MENDEZ MAKE MY MAN-TIES CREAMY…………Mmmmmmm
Yawl give me two minutes, I’ll be right back

-Z’maji @ http://hauteblogxoxo.wordpress.com

11 12 2007
Ms. Niqua...Nicole Shaniqua should've given her some bronzer for this. (14:20:38) :

I did’nt know Eva cared for PETA. I have a newfound respect for her. She reminds me of me (in her upbringing and persona).

At least the girl did this FOR A CAUSE. We see Kim Kardashian in Playboy (Kim, get that money), and we see Eva here saving the animals.

Did anyone know Ms. Eva STARTED OUT AS A VIDEO HOE!! She moved up in the world (to that deluxe apartment in the sky.)

11 12 2007
Tia (14:23:04) :

Is it just me or does Eva and Amy Winehouse look like 1st cousins, twice removed? I’M TALKING ABOUT FACIAL FEATURES ONLY.

11 12 2007
zyasia (14:37:52) :

Is it just me or does Eva and Amy Winehouse look like 1st cousins, twice removed? I’M TALKING ABOUT FACIAL FEATURES ONLY.

nah girl, that’s the eyeliner. LOL

11 12 2007
msantina (15:13:18) :

Erin T. (13:02:49) :

this post isn’t done by the IPS. That’s J. Believe it or not there are other writers on here, lol.

And we love all 3 of yall :-) We’re just one big, ignorant, dysfunctional family!

11 12 2007
~MJ (17:32:09) :

She’s delicious.

11 12 2007
Z'maji says SORRY IPS (18:02:38) :

“Eva Looks Like Amy Whinehouse???”

WHAT CHU TALKIN BOUT WILLIS???

-Z’maji @ http://hauteblogxoxo.wordpress.com

11 12 2007
MissOMyGoodnezz (18:03:02) :

I thought she was curvier than that. Oh well, she’s awesome from the neck up, but if I was a dude, I’d be checking for thicker chicks…like Ashanti’s lil sister (no not really lol)

11 12 2007
geminigirl (18:11:49) :

Ummm … there use to be a time when I would not dare take a photo like that, being that I am sexy chunky and all … but since they airbrush the hell out photos now, I’d do it … why didn’t they lay off the eyeliner?

11 12 2007
Mama's Rice and Beans (19:23:36) :

Eva Mendes ate her Mama’s Cuban Rice and Beans!

Work that magic!

12 12 2007
The IPS (00:20:23) :

DO NOT LIKE
DO NOT LIKE

Eww.

12 12 2007
fed_up (05:44:21) :

i love eva….(and i am female)
but i have to agree the hair, the make up is FAB
but i did think she had more curves :(
silly me

but umm…PETA needs to chill, giving my man Vic all that damn TIME! BASTARDS

12 12 2007
Mena (06:27:55) :

NOazzatall! Shes practically flat back there. She must pad in her movies.

12 12 2007
northsideindian (14:28:05) :

wheres his penis?

23 12 2007
PIMPJ (02:54:11) :

I WOULD DEFINITELY DO HER!

Leave a comment

You can use these tags : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>